• Kratší a intenzivnější trénink pro rozvoj vaší kondice! 
  • Doplnění k lekcím či programům Fit Tréninku 
  • Pro pokročilé bez zdravotního omezení
  • Dvouměsiční program, 1x týdně, 8 lekcí
  • Pod vedením mistrů světa a Evropy v Taekwon-do Janem Vrchoveckým a Lucii Vinárkovou
  • Od 9.9. do 28.10. každou středu od 20.00 hod. 
  • Pro maximálně 10 osob
  • Cena 800,-Kč

Co je Cardio Trénink? 

25 minut intenzivního intervalového cvičení převážně se svým tělem. Přijďte si pořádně zamakat! Celková doba tréninku i s rozcvičením a závěrečným protažením je max. 35 min. Ušetříte čas a Vaše tělo zažije explozi:-). 

Intervalový trénink je skvělou metodou pro spalování tuku. Tak jako každý den nenosíte stejné boty, neměly byste provádět stále stejný aerobní trénink. 

Aerobní trénink (běh, jízda na kole, plavání aj.) ve stálém stejném tempu či intenzitě je vhodný, pokud budujete vytrvalost, ale nepočítejte s nárůstem aerobních schopností. Jestliže chcete spalovat tuky a současně zvyšovat aerobní kapacitu, určitě vyzkoušejte intervalový trénink. 

Kvalitní intervalový trénink je především krátký. 15 až 20 minut intenzivního intervalového tréninku je z hlediska sportovních výsledků ekvivalentem 40 až 60 minut kardio tréninku ve stále stejném tempu. Výzkumy prokazují, že kratší intenzivní tréninky jsou lepší z hlediska využití kalorií než dlouhé monotónní cvičení. Díky intervalovému tréninku spálíte více tuku a navíc urychlíte svůj metabolismus ještě na dlouhou dobu po ukončení cvičení. Více o intervalovém tréninku ZDE

 

Přihláška na FitCardio Program

Mám zájem o FitCardio Program